magyar|english

MÁRTON NAPI VIGASSÁG

November 11-én tartottuk a Márton napi vigasságot Síiiskolánkban. Nagy örömünkre nagyon sok kis gyerek jött el, kézműveskedett és síelt. Képek hamarosan a galériában megtalálhatóak.

Slideshow elrejtése

Családi sítábor Tauplitz 2015. 02.07-11.

Családias jó hangulatú kis csapat jött össze idén is tauplitzi táborunkra. Három oktatóval, 12 gyerkőccel és szüleikkel vettünk rész ezen a kalandos utazáson. Érkezésünk napján fantasztikus napsütésben csodálhattuk meg Tauplitz havas hegycsúcsait. Autóinkat leparkolva hó szánnal utazhattunk szállásunkra, mely nem csak a gyerekeknek, de nekünk felnőtteknek is hatalmas élmény volt ismét. A hegy csúcsán lakva, ablakainkból kinézve, olyan panorámában volt részünk, melyet ritkán élvezhetünk. Első este fantasztikus vacsorával vártak minket a házigazdák, finom forró levessel melegíthettük át fáradt testünket, a főétel mellé fantasztikus svéd asztalos salátabár fogadott minket és mind ezek után a desszerttel koronáztuk meg a napot.

Reggel 8-tól várt minket a swéd asztalos reggeli bár, felébredve a reggeli kávénktól szomorúan láttuk/nem láttuk a pályát a ködtől és hóvihartó. De ennek ellenére dacolva az időjárással, nekivágtunk az oktatásoknak, kisebbek hamarabb, nagyobbak némileg később, de feladták a küzdelmet a zord időjárással szemben. Így délután az ebédek és pihenések után társasozással, popsi tepsizéssel töltöttük el az időnket. Harmad napra a hóesés is és a szél is elállt, kis köd maradt csak, de lassacskán az is felszállt. Így mindenki élvezhette az izgalmas pályákat, a csodálatos napsütést, még ha csak pár órára is.

Utolsó nap viszont mintha elvágták volna, ott se lett volna, 100 ágra sütött a nap, meleg volt. Ebben a gyönyörű napsütésben élmény volt még egy órát oktatással és síeléssel tölteni, majd utána következhetett az elmaradhatatlan síverseny, melyen megmutathatták a gyerekek gyorsaságukat, ügyességüket. Mindenki nagy örömmel, érmekkel, oklevelekkel, büszkeséggel térhetett haza a nagy útról.

A táborról készült képek a galériából letölthetők: http://pasaretisiiskola.hu/galery/indexhttp://pasaretisiiskola.hu/galery/index