magyar|english

MÁRTON NAPI VIGASSÁG

November 11-én tartottuk a Márton napi vigasságot Síiiskolánkban. Nagy örömünkre nagyon sok kis gyerek jött el, kézműveskedett és síelt. Képek hamarosan a galériában megtalálhatóak.

Slideshow elrejtése

Falmászó tábor 2017

A tavalyi évhez hasonlóan, az idén is nagy népszerűségnek örvendett a sí, túra, és falmászó táborunk.
23 gyerek jött el nap, mint nap a Síiskolába, hogy a síelés mellett megismerkedjen a fal- és sziklamászással.

Rajtam kívül Juli, Zsófi, Gábor, Bálint, és természetesen János bácsi várta minden reggel a lelkes mászó-síelő gyereket. Első nap a délelőtti síelés után délután mászós videókat, meséket néztünk, sátrat állítottunk, szedtünk össze, kötelet húztunk, és felszereltünk egy hintát is, ami nagyon népszerű lett a fiúk-lányok körében, sorban álltak, hogy hintázhassanak kicsit.

Második nap már nagyon várta mindenki, hogy a filmekben látottakat élőben is kipróbálhassák. Erre délutánig kellett várniuk, a délelőtti csúszkálást, majd az ebédet követően buszra szálltunk, és meglátogattuk a Monkey Boulder nevű mászótermet, ahol a gyerekek belekóstolhattak abba, hogy milyen is az a “boulderezés”. A boulder során nem használunk kötelet, beülőt, hanem a viszonylag alacsony falról vastag szivacsra lehet leugrani, ha
elfogyott az erőnk.

Mindenki nagyon ügyesen, és lelkesen mászott fel-le, jobbra-balra, volt aki szinte végig fent volt a falon, volt aki a kötélmászásban jeleskedett, és volt, aki az edzősarokban próbálgatta végig a különböző erősítő eszközöket. Bátran kijelenthetem, hogy mindenki fáradt karokkal, de elégedetten szállt fel a buszra, ami visszavitt minket a síiskolába. A harmadik nap délutánján a Spiderklubba vezetett az utunk, ahol immár kötéllel, és beülővel felfegyverkezve jó magasra másztak a bátor lurkók. Voltak könnyű, közepes, és nehéz utak is, mindenki megtalálta a számára kihívást jelentő falat, és lelkesen, néha kicsit elbizonytalanodva, de végig motiváltan próbálkoztak a feljutással, miközben Lilla, Gábor, Bálint és én biztosítottuk őket, és engedtük vissza a földre, amikor elfogyott a fal, vagy az erő.

Csütörtökön volt a hét csúcspontja, aznap ugyanis igazi sziklát mászhattunk. Szerencsére a reggeli esőfelhők hamar elvonultak, így délután már száraz sziklán mászhattak a gyerekek a Kis Svábhegyi kőfejtőben.
Mindenkinek nagyon tetszett az igazi sziklafal, sokan többször is megpróbálkoztak a feljutással annak ellenére, hogy nem volt egyszerű egyik út sem. Közben, aki éppen nem mászott, az szép kavicsokat gyűjtögetett, sósperecet rágcsált, vagy éppen szurkolt az éppen mászó gyerekeknek. Ugyanezen a napon tartottuk meg a síversenyt is a délelőtt folyamán, úgyhogy egy igazán tartalmas nap után mehetett mindenki haza pihenni.

Utolsó nap a már hagyományosnak mondható kirándulás volt a délelőtti program, a fogaskerekűzés, és a gyermekvasutazás után feltúráztunk a Hárshegyi Kilátóhoz, majd lesétáltunk a hegyről, és visszautaztunk a síiskolába. Ebéd után az előző napi síverseny eredményhirdetése volt a program, okleveleket, és apró ajándékokat osztogattunk a síversenyzőknek. Majd egy kis hófánkozással zártuk ezt a jó hangulatú hetet. Az egész hét folyamán szuper hangulat, jókedv uralkodott a táborban, nagyon jól éreztük magunkat, az egész csapat nevében köszönöm, hogy eljöttetek!

Balázs

A hét eseményeit bemutató képekhez tovább a galériába: