magyar|english

Nyári tábor Zamárdiban

Szörf és sporttábor a Zamárdi gyerektáborban a Pasaréti Síiskola csapatával! A napközi táborok mellett most egy nagy durranást szerveztünk nektek! Egy hét a Balaton parton igazi sportos programokkal. Bővebb információ: 06 70 376 0641, info@pasaretisiiskola.hu

NYÁRI NYITVA TARTÁSUNK

Június 18-tól a síiskolánkban megkezdődnek a napközis sporttáborok ennek kapcsán nyitva tartásunk is változik. A nyári táborok alkalmával külső helyszínen is megfordulunk, ezért a táborok befizetéséhez kérjük telefonon egyeztessenek időpontot.

Slideshow elrejtése

Másodszor is sí és falmászás tábor - 2017.07.17-21.

Sí, fal és sziklamászó tábor

Az eddigi egyik legnépesebb gyereksereg gyülekezett hétfő reggel a Pasaréti Síiskolában, hogy ezen a héten a kedvenc téli sportjaink mellett megismerkedjenek egy szintén természet közeli, hegyekben űzhető sporttal, a fal- és sziklamászással.

A teljes csapat megérkezése és a tízórai elfogyasztása után a felszereléssel és a  kötéllel ismerkedtek a gyerekek. A kötél teherbírását kötélhúzó versennyel is próbára tették két csoportban, majd végül a gyerekek az oktatók ellen is. Fontos lehet a hosszabb túrák és mászások esetén egy jó menedék hely, például éjszakázásra, így megtanultunk szakszerűen sátrat állítani és lebontani, elcsomagolni is. Ebéd után csendes pihenős társasozás indult az árnyékban. Délután pedig a sípályát is birtokba vették a gyerekek. Volt, aki már rutinosan mozgott nálunk, de volt 5 lelkes gyermek, akik most álltak először sílécre, de nem utoljára.

Kedden már fordítottunk a napirenden, mert a tízóraitól erőre kapva a „pasaréti gleccsert” hódítottuk meg sífelszerelésben, és ebéd után kis pihenőt követve külön busszal a monkey boulder klubba mentünk, hogy megismerkedjünk az épített fallal és az alap mászási technikákkal. Rendkívüli erőket mozgósítottak meg a gyerekek, mert az iskolába visszatérve az utolsó morzsáig elfogyasztották az uzsonnájukat.

Szerdán a forgatókönyvünk hasonló volt a keddihez, de délután a spyder clubba utaztunk, hogy hosszabb mászási utakon is kipróbálhassák magukat a gyerekek, megtapasztalva a beülő heveder és a felső biztosítás előnyeit, és ha sikerült magasra mászni, megtanulhatták a kötélen ereszkedést is.

Csütörtökön délelőtt átsétáltunk a Sváb-hegyre, hogy igazi sziklán is kipróbáljuk az eddig tanultakat. A gyerekek izgatottan várták már, hogy odaérjünk. Háromféle kötél úton tehették próbára magukat, amíg a többiek lentről tervezhették meg a saját mászásukat. Ebédre visszatértünk a Vasas Club étterembe, az étvágyra most sem volt panasz. Délután mindenki csoportokra osztva csiszolhatta a sí tudását és készülhetett a pénteki tábor záró versenyre is.

Pénteken pihentettük a megfáradt mászó kezeket és útra keltünk a fogaskerekűvel Normafáig, ahol felültünk a gyermek vasútra.  Felmásztunk a Hárs-hegyi kilátóig, ahol az éhes vándorok elfogyaszthatták a tízórait. Visszafelé utunkon bekukucskáltunk pár barlang bejáraton, hátha lakja valami rejtélyes élőlény. Szerencsére a gyermeki fantáziák brillíroztak, jobbnál jobb történeteket hallhattunk. A laktató ebédünk után már mindenki türelmetlenül várták a tábort záró síversenyt, amit mindenki sikeresen teljesített a gondos bemelegítés és gyakorlás után. Míg a kicsik uzsonnáztak, a versenybizottság összegezte az időeredményeket. A tábort eredményhirdetéssel zártuk.

Külön köszönet illeti Balázst a felszerelésekért és a sziklamászás szakmai vezetéséért, és Jánost is a biztosításban, és túrázásban nyújtott segítségéért!

A táborban készült képeket a galériában nézheted meg. Tovább a galériába...