magyar|english

NYÁRI NYITVA TARTÁSUNK

Június 18-tól a síiskolánkban megkezdődnek a napközis sporttáborok ennek kapcsán nyitva tartásunk is változik. A nyári táborok alkalmával külső helyszínen is megfordulunk, ezért a táborok befizetéséhez kérjük telefonon egyeztessenek időpontot.

Slideshow elrejtése

ZAMÁRDI NYÁRI TÁBOR

Zamárdi sporttábor 2018 – első felvonás

Idén került megrendezésre először sporttábor Zamárdiban. Tizenhárom lelkes táborozó költözött be a faházaikba június 17-én, vasárnap. Tábornyitás, majd vacsora volt az első délutáni program. Másnap izgalmas napunk volt, kezdésnek eltekertünk a 3 kilométerre lévő Zamárdi Kalandparkba, ahol a nagyobbak a felnőtt, míg a kisebbek a négy gyerekpályán mutatták meg ügyességüket és bátorságukat. A tízórai elfogyasztása után lehetőségünk volt nyuszikat és nem mindennapi módon pontyokat simogatni. Kis vonatunk délben pöfögött ki az állomásról, így volt alkalmunk együtt bejárni az egész Kalandparkot. Ebéd után egy jól megérdemelt csendes pihenőt hirdettünk, majd feltérképeztük a strandot. Este popcorn ropogtatása közben izgulhattunk kacsa barátainkért, a Jönnek a kacsák című filmben. A mozgalmas nap megtette hatását, többen egy jót szunyáltak a film alatt.

Másnap egy hosszabb séta után szálltunk kompra, majd kötöttünk ki Tihany gyönyörű félszigetén. Innen kisvonattal utaztunk fel az Apátságig, ahol piknikezve fogyasztottuk el tízórainkat, majd egy nagyot sétáltunk és játszótereztek a gyerekek. Később ki fagyival, ki jégkásával hűtötte magát.  A délutánt a parton töltöttük, leginkább focival, bringával és slackline használattal, de voltak nagyon bátrak és vagányak, akik a hűvösebb idő ellenére megfürödtek.

Szerdán délelőtt a közeli Kőhegyi kilátóhoz kerekeztünk el, ez igen sportosra sikeredett, meredekebb volt a terep, mint amire számítottunk, de ez sem volt akadály nekünk. A kilátóból meseszép látvány fogadott, az egész Balaton „alattunk terült el”. Innen egy hosszabb ámde kevésbé meredek útvonalon hagytuk el a hegyet és bicikliztünk vissza a táborba. Délután Zalán vezényletével két csoportban tanulták meg a gyerekek a szörfözés és SUP-ozás csínyját-bínját. Hatalmas nevetések közepette töltöttünk el bő két órát az akkora már csendesebb és melegebb Balatonban. A gyerekek nagyon élvezték a különböző ügyességi feladatokat, igazi szörf és SUP mesterekké váltak!

Táborzáró ceremóniánkat klasszikusan tábortűz mellett bonyolítottuk, ami különösen nagy élmény volt mindenki számára. A gyerekek ajándékot kaptak és elmondhatták, kinek mi tetszett a legjobban a négy nap folyamán.

A csütörtök reggel a ruhák összepakolásáé volt, igazán izgalmas élmény volt oktatóink számára                 </div>