Jó hangulatban és sok-sok program keretében zajlott az első napközis táborunk.

Első nap az ismerkedés után elindultunk egy mászóterembe, ahol a gyerekek a falmászás alapjaival ismerkedhettek meg.

Délután pedig lécre álltunk és kezdetét vette a síelés. Volt, aki még csak most ismerkedett a síelés alapjaival, a régebb óta síelők pedig tovább mélyíthették tudásukat.

Következő nap már a gyerekek kibiztosítva, magasabbra mászva is gyakorolhatták a falmászást. A síelésnél a haladókkal gyakoroltunk, a kezdőkkel tovább haladtunk, hogy az utolsó napon megrendezett versenyen ők is végig mehessenek a számukra kialakított pályán.

A harmadik napon egy kis séta után a természetben mélyültünk el még jobban a falmászás rejtelmeiben. Itt a gyerekek a mászás mellett nagy örömükre köveket , kristályokat is gyűjthettek. Ezt követően pedig a hét alatt szerzett tudást egy régi bányában, sziklamászáshoz kialakított terepen erősíthették meg.

Amíg a csoport egyik fele megmászta a sziklát, a másik fele egy kijelölt úton bejárhatta a volt bánya területét.

Utolsó nap fogaskerekűvel elmentünk a Széchenyi-hegyig, itt a játszótéren volt idő a játékra, amíg nem indult a Gyermekvasút. A végső állomásunk a Kaán Károly-kilátó volt, ahonnan megcsodálhattuk a szép kilátást.

Délután került megrendezésre a síverseny, külön a haladó és a kezdő csoportok számára, ahol mindenki nagyon szép eredményt ért el.

A falmászás és síelés mellett a gyerekek tollaslabdáztak, fociztak, társasjátékoztak is.

A képek a héten történt eseményekről már a galériában megtalálhatók.

GALÉRIA

Kövess továbbra is minket a Facebookon is.